Friday, October 10, 2008

Sekitar Manuskrip 'Syoknya jadi perempuan'

Assalamualaikum..bertemu lagi hari ini. Hmm. .makin lama, makin sedikit pula yang saya post. Sebenarnya banyak yang ingin di sampaikan. Namun, di sebabkan berkejar untuk menyiapkan manuskrip SYOKNYA JADI PEREMPUAN karya saya bersama Arniwaty Abdullah, saya tidak sempat menyumbang kepada blog ini. Alah, itu sebenarnya alasan. Hanya orang sibuk yang ada masa. Saya kena usahakan juga agar semuanya seiring. Doakan ya.

Bercakap tentang manuskrip SYOKNYA JADI PEREMPUAN, InsyaAllah ini adalah karya ketiga saya bersama PTS Millennia Sdn.Bhd. SYOKNYA JADI PEREMPUAN adalah ilham dari Program Puteri Solehah di bawah Team Bina Insan. Saya dan Arni mengambil keputusan untuk menterjemahkan slot Puteri Solehah dalam bentuk hardcopy. Dengan kata lain sebagai buku motivasi untuk remaja perempuan. Pengasas Team Bina Insan, Ustaz Asri, Ustaz Salleh , Kak Nor(isteri kepada Ustaz Asri)bersama trainer Team Bina Insan, Alang, ukhti Karimah, Abg Zali, Raja Izani, Anuar, adik-adik fasi di Asasi Sains dan semua trainer serta fasilitator banyak menyokong kami dalam usaha pembikinan buku ini. Semoga kejayaan penghasilan buku ini adalah milik bersama dan membantu sedikit sebanyak dalam usaha dakwah dan Islah yang dilakukan oleh Team Bina Insan. Terima kasih semua..

No comments: