Wednesday, October 8, 2008

Saya dalam proses belajar

Erm..kepada sesiapa yang melayari blog kesayangan saya ini, saya minta maaf banyak-banyak. Saya masih belajar untuk explore supaya blog saya lebih menarik. Banyak di minda yang hendak dikongsikan. Tapi sedikit-sedikit dahulu ya.. Hati saya terubat kerana dapat berinteraksi di sini..Alhamdulillah, ketenangan itu sudah nampak sinarnya. ..

Antara topik yang saya ingin kongsikan nanti:

* Menulis itu seronok- ( Rentetan hidupku sebagai penulis) : Saya akan menulis secara bersiri.
* Adoi..tumit kasutku patah 5 minit sebelum mengajar
* Bayangkan buku idaman yang ingin di tulis
* Kasihnya emak, sayangnya ayah
* Akademi penulis - banyak mengajar saya
* Pendidik atau pengajar?
* Puteri Solehah
* Team Bina Insan
Dan banyak lagi..tunggu, jangan tak tunggu..
ok, berhenti sekejap. Nak masak. jom tolong..

No comments: