Sunday, January 10, 2010

risau..

Disaat ini sy sgt risaukan semangat anak-anak sy esok..untuk mereka menerima rombakan semula kelas mengiut aliran yang ditetapkan oleh pihak pentadbiran. Sy hanya mampu berdoa..jika ini yg dicaturkan, moga ia adalah yg terbaik yg diilhamkan oleh Allah melalui pentadbiran kpd anak-anak tingkatan 4.

Yang pasti selepas rombakan, sy akan menerima lg banyak cabaran..smua anak-anak kelas sy lelaki..yg lebih mencabar…yg selalu dikejar oleh guru disiplin..yg selalu dipanggilibubapanya ke sekolah.. namun, sy masih berharapan tinggi, mereka sebenarnya masih punya harapan untuk dididik, dibimbing…jika kena caranya..semoga sy menjadi orang yg penyabar menghadapi kerenah mereka.. step by step..tegas, serius namun ada sentuhan psikologi disitu..moga Allah mudahkan..Ya Allah mudahkanlah.. bagi anak-anak sy dahulu yg perlu berpindah ke kelas lain, sy doakan agar mereka tidak berputus asa..
Risaunya sy untuk melihat reaksi mereka esok..takut mereka tidak dapat menerima hakikat tentang rombakan kelas yg akan berlaku..

moga mereka dapat yg terbaik..amen

1 comment:

OmbakBaik said...

setiap hari melangkah ke sekolah pasti ade yang merisaukan kita....