Saturday, January 9, 2010

hubby baru

Alhamdulillah..disaat ini sy merasakan sgt tenang..dipermudahkan urusan..grak kerja sebagai guru kelas biarpun bermasalah,namun hati sy masih kental..tugas sebagai ketua panitia kimia masih lg tidak merunsingkan..biarlah perasaan tenang dan dipermudahkan ini dianugerahkan berterusan..Moga Allah tidak membolak balikkan perasaan ini..

Kehidupan harian berjalan lancar. Akhirnya Berjaya juga sy memiliki sebuah netbook untuk p & p yang lebih berkesan kelak.. moga kehadiran hubby baru ini memudahkan urusan penulisan sy..hubby 2021 sudah sebati dalam hidup sy. Harap hubby baru ini akan sebati juga dalam hidup saya untuk diusung kemana kemari memcurah khidmat bakti.. hehe..tugas pertama hubby baru ialah mengeluarkan tulisan berkenaan senarai nama pelajar kelas sy...

2 comments:

Werdah said...

Salam Nurol yg tokcu kasihi..


selamat menjalankan tugas dengan hubby baru.. mudah2an makin berkesan p & p.. semoga semuanya berpuas hati.. ttg tunjukajar tu.. nnt insyaAllah bila ada peluang kita YM n kita sama2 rungkaikan apa yg patut.. tokcupun masih banyak belajar.

Arniwaty Abdullah said...

wah..aini..tahniah..dah beli ntbook...seronok arni dgr..

ktua panitia kimia??? mantop..=) selamat mnjalankan tugas...cik aini syg..miss you..

walau jauh..tapi dekat di hati...=)