Tuesday, May 26, 2009

tanggungjawab bersama

Tanggungjawab bersama (^_*)
Hmmm…saya baru belajar tentang teori tanggungjawab bersama yang bakal diaplikasikan (INSYaAllah)…dialognya begini(diambil dari petikan 'drama') haha mcm betul lah sangat:
‘ awak akan jaga saya kan nanti…terima kasih kerana sanggup pikul tanggungjawab ni..’
Jawapan yang diterima;
‘ kita sama-sama jaga diri antara satu sama lain..kita pikul tanggungjawab ni bersama…hidup bersama…’
Hmmm..betul tu..hati saya mengiakan …. kita tidak boleh hanya hidup menerima…tapi memberi dan menerima seadanya…hidup untuk memberi….itu saya masih ingat… dan kadangkala terlupa…hanya bersedia untuk menerima tanpa memikirkan utk memberi..ish2 cegu comey ni…
‘Ya Allah, semoga ini yang terbaik, setelah dugaan demi dugaan yang Kau berikan..moga ikatan hati ini kuat berlandaskan keredhaanMU….’ Doakan saya………………

1 comment:

Arniwaty Abdullah said...

alhamdulillah...semoga yang terbaik...=)