Monday, October 12, 2009

TAHNIAH KEPADA AINI

Hari ini dalam sejarah..biarpun sudah ramai dikalangan rakan2 sebayaku sudah lama mencipta sejarah, tak mengapalah diri yang kerdil ini baru mencipta sejarah..yang penting ia amat bermakna untuk disimpan sebagai kenangan..

sudah lama dinantikan saat ini..saat membuat percubaan dengan penuh kerajinan dan usaha tanpa jemu..

sudah lama menantikan untuk melihat wajah-wajah bersinar menikmati kejayaan yang diraih ini..

sudah lama menantikan detik indah untuk memuji diri sendiri, biarpun tiada yang memuji..

HARI INI SAYA BERJAYA...

tanpa bantuan emak,
tanpa bantuan kak jue
tanpa bantuan sesiapa,
hanya dengan PERTOLONGAN ALLAH,
Doa emak dan ayah,
kini
SAYA BERJAYA ...

MEMASAK NASI AYAM DENGAN ENAKNYA..
TAHNIAH KEPADA SAYA..hehehe..

namun, amat mendukacitakan...kamera tidak ada untuk melakarkan betapa indahnya nasi ayam yang disusun atur oleh saya..namun, kak jue menjadi saksi..saya tahu kali ini memang sedap...
tahniah aini, kamu memang hebat...hehehe...sungguh perasan penulis kali ini..ini adalah tanda kematangan yang seterusnya..hehe

1 comment:

atikah_othman said...

TAHNIAH! TAHNIAH ! TAHNIAH!!! AINI MEMANG HEBAT! LAGI HEBAT KALAU DI'POS' NASI AYAM KE RUMAH TIKAH DI IPOH...actually my ayam is waiting for your nasik ayam!.. =)kesian deme...dah kurus benar..tak dapat direndangkan lagi! huhu..