Thursday, August 13, 2009

Jatuh tergolek

huhuhu..hari ini saya ada 7 masa..kelas saya habis pukul 240ptg. dan 240ptg saya ada meting.. Tapi kna solat dulu..maka saya dan ida masuk meting lambat sikit.. Huhuhu..tahu ape yang terjadi???

dengan kaki yang longlai dan perut yang lapar saya dan ida masuk tanpa ke bilik mesyuarat.. Ada bahan yang perlu saya ambil untuk anak-anak saya.. dalam nak ambil bahan tu tiba-tiba badan saya melayang dan landing ke peha kak liza..huhuhuhu..malu...tapi saya nak ketawa.. saya landing lama kat situ sambil ketawa dengan cikgu-cikgu kat situ. ..saya malu nak bangun..nasib baik di cover dengan meja mesyuarat yang besar tu..Saya bangun dan berlalu..

Kak Noremah simpati dengan saya yang dah tahap kronik ni..dia benarkan saya berkecuali dari mesyuarat HEM..sebab aritu saya dah ganti dia..

Kesimpulannya,
Jaga makan baik-baik..kalau tak nanti melayang lagi...

3 comments:

atikah_othman said...

aini...aini! nasib la badan cek tu kecik! boleh bayang cmana rupa aini nak cover malu...haha!! apapun, tak yah malu...bukan buat dosa pun..setakat terjatuh atas kawan pompuan ok pa..jaga makan aini...dah ada gaji sendiri...duit royalti pun banyak =)

Alyasufi said...

salam aini!! rindunyerr pada aini & arni!aini...aini...x rindu ke kat adik2 kelab fasi?arni ajak wat reunion tapi wat masa ni mcm blm boleh lg.kalau aini ada ilham & idea utk dikongsi sudi2kanlah tulis dlm blog rasmi kelab fasi. boleh tak aini bagi alamat emel aini?TQ...

Nurul Aini Khairul Azhari said...

Alyasufi, mana mungkin saya boleh lupakan kelab fasi dan seluruh warganya.. InsyaAllah,aini memang teringin nak jumpa semua..buatlah..buat masa cuti-cuti sekolah..nanti ramai yang boleh pergi.. bila nak datang selama lagi? Ju, aini pun rindu sangat dekat jue.. Semangat jue..cita-cita kita...Jue, ni email aini eye_nee85@yahoo.com