Saturday, August 1, 2009

ALHAMDULILLAH..
ALLAH selamatkan saya..

banyak kali saya terlelap dan terlalai..

memandu dalam keadaan letih... memang bahaya..tapi, kalau saya tak buat, keadaan saya akan lebih kritikal.. InsyaAllah, lepas saya perlu lebih berhati-hati.. tak boleh risaukan mak dan ayah..

saya tahu, betapa risaunya mak dan ayah apabila saya berulang alik memandu dari kuala kangsar ke selama.. tapi kerisauan saya pada kesihatan mak, memaksa saya buat apa sahaja tindakan tanpa kebenaran dan menyebabkan ramai pihak risau..jangan risaukan saya, saya akan jaga diri saya...

Ya Allah, terima kasih kerana masih memberi nyawa ini kepadaku.. kalau diikutkan logik, sudah lama saya masuk gaung gara-gara terlelap dan tersasar.. tapi Allah kejutkan saya.. Syukur..Alhamdulillah.. fizikal saya kena kuat..mental dan spritual saya juga perlu sangat kuat.. dah, jangan lembik2 lagi..

1 comment:

Arniwaty Abdullah said...

"Janganlah kata kamu beriman..andai kata kamu tidak diuji...."

sayang aini..life must be go on..

kita masih ada Allah yang sentiasa bersama dengan kita..walau di mana berada...

Semoga beroleh ketenangan..

Dekatkan diri dengan Allah kerana ketenangan itu dari Allah..=)