Sunday, December 14, 2008

Dah lama sangat....

Ya Allah... sudah lama saya tidak menjengah blog kesayangan saya ini. Kepada Kak Zati, maaf banyak-banyak.. Aini betul-betul tak sempat untuk menjengah..Hmm.sebenar bukan tidak sempat sangat, tapi lebih kepada tidak ada kemudahan. . Sejak balik dari KL tempohari, kabel telefonnya kena curi. Hmm..kerja siapa tak berani nak tuduh..tapi rasa sangat simpati kepada sang pencuri..dahlah dapat saham kat akhirat, tambah pulak dengan guna benda haram....Rasanya macam nak bagi cadangan suruh pasang elektrik dekat kabelnya, biar orang yang nak mencuri tu dapat kejutan elektrik. Bila seorng dah kena, yang lain nak buat mesti fikir banyak kali.. Sekurang-kurang ada pengajaran..

Hmmmm..kepada Mr Hafiz terima kasih banyak-banyak kerana sudi menjawab soalan kak Zati bagi pihak saya tempohari. Hmm..Gaya motivator tu dah nampak..(^_^)

Kepada semua pembaca, mohan maaf diatas segala ketidakpuashatian yang tercetus di jiwa saat melayari blog ini. Saya masih dalam pencarian...pencarian yang pastinya tidak berkesudahan...doakanlah saya..

No comments: